Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Angelika - 1 juni 2011 21:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 1 juni 2011 21:06

Min lilla tjej har fått känna på gräs för första gången idag.

Hon gillade det skarpt :)


     


Annars idag så har vi hunnit med massor..

På morgonsidan åkte vi till Piteå för lite shopping..

Blev kläder åt Älsklingen, ellenor, vincent och alfred. Jag själv fick hem ett paket med kläder igår som jag är mer än nöjd över ;)

Vi har handlat en ny snygg lampa som kommer sättas på en möbel som inte är inköpt ännu. Ett set med badminton nät, racketar och bollar som vi satt upp på gräsmattan där framme.

Handlat lite från hälsokost så jag får driva ut lite vätska ur kroppen..

Sen hemmåt igen för att hämta alfred från dagis.. Men först ett stopp på konsum för att hämta ett paket från Jotex med härliga gardiner mm..

Hämta alfred, hem och grilla grillkorv.

Ut på gården och busa i massor, bla hoppastudsmatta, spela badminton och cykla..

Dagen har rullat på i rasande fart.

och när barnen gått och lagt sig har jag putsat och strykigt gardiner m min älsklings hjälp.

Sen gick vi ut och tog oss en badminton match. Den slutade oavgjort ;)

Och nu sitter jag och surfar runt och känner lugnet :)


   



Av Angelika - 1 juni 2011 21:03

Lina och Markus lilla gosse..

  • Födelsedatum: 2011-05-31 Kl 03:44
  • Kön: Pojke
  • Vikt och längd: 3540g, 52 cm

Han är så himla lik sin Storebror.. Jisses alltså! =)

Längtar tills man får se pyret och snossa..

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards