Alla inlägg den 21 december 2009

Av Angelika - 21 december 2009 14:51

Vad ska ni göra på Nyårsafton?!

inte för att ngn kommer att svara, som vanligt. men testar iaf! ;)


Robert jobbar ju. Och vincent är hos sin mamma, så då är det bara jag och lilleman som är hemma. boring! Ska man försöka sig på att skaffa barnvakt? fixa en middagsbjudning, bara sitta hemma och tråka och se film (han jobbar ju trotts allt fm), eller vad tusan ska man hitta på?(!)


Den 2/1 så är robert bokad för fest med min bror mfl. eller först Hockey och sen blir det fest! antar jag iaf ;) Så då kanske man ska åka till kalix över nyår och så får han hämta oss den 3/1!?! omg så svårt detta var haha..

Men om ngn har ett förslag så kom med det nu. helst nyss.. Från både kalix och luleå!! :-D



Av Angelika - 21 december 2009 00:13

Och det är God Natt!

Mina ögon känns väldigt trötta. men att gå och lägga sig utan älsklingen känns segt, men man måste ju! i natt så fick jag ju besök av lilleman, så kanske det blir så i natt också. han var så himla go och mysig. strök mig i ansiktet och håret, och ville pussas jätte mycket! Min Bebis   


Nåväl. i morgon kommer den andra bebisen hem.. Eller bebis och bebis, han är ju trotts allt 5 år, haha ;-) Nä natti natt..


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30 31
<<<
December 2009 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards