Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Angelika - 7 mars 2010 19:18

Till nära och kära   *5 Mars*


             

Av Angelika - 7 mars 2010 19:06

Ja det kändes nästan så...


För några dagar sedan (ni som har facebook vet vad jag pratar om) satt robert på ansiktsboken och spelade Poker. Mitt i allt så säger han "KOLLA! Det hoppa just in en tjej Som heter Angie. och hon ser ut exakt som dig".. Och visst fasiken gjorde hon ju det. jag hann tom säga att hon måste ha stulit min identitet hahaha.. Klart att hon inte gjort det, men jag brukar juu kallas Angie och hon såg banne mig ut som mig. har ett kort någonstanns där jag posar exakt sådär. dock utan mössa och brillor.. Ja men se själva så förstår du vad jag pratar om! :P


 

Look a like eller inte?

Av Angelika - 7 mars 2010 18:51

Barnen ser Bolibompa och äter kvälls mat.

Vi har alla legat i soffan och mysigt efter middagen allihopa.

Härliga Söndag då man oftast inte har några måsten :)


Robert har varit och åkt bobb/madrass med vincent i backen, och sen har dom varit och gjort lite andra saker. Bara dom två! Med andra ord så har vince haft egen tid med pappa idag. det är inte så ofta det hinner med att ha det, så idag passade det utmärkt. för i morgon far han ju till mamma sin igen :(


Igår skulle vi egentligen på Kalas. eller vi trodde det var kalas. var sagt så från början, men hade ändrats till idag och jag hade inte sett det. Så det var som surt då vi fixat oss och köpt present mm. så var bara att vända och fara hem igen igår då vi kom dit, för självaste födelsedags barnet var inte ens där.. Så ja det var trist. hela dagen vart som knepig.. Men vi for till Candy house och köpte oss en massa gotta! :)


Idag har jag bakat nougatrutor och det är nog det enda jag gjort i stort sett.. haha

Och goda vart dom, härligt med nya recept så man inte alltid bakar samma sak.. Robert fyller ju strax år, så måste ju fylla ut frysen med nånting så man iaf har att bjuda på en sort om det kommer någon. men det blir då inge kalasande.. orkar jag inte ha.. haha han är ju ingen bebis ;) För vince fyller ju i april och sen alfred i maj, så vi hinner ha kalas så det räcker :P Robert ska fira sig själv på lördag! Festa med andra ord. Han tyckte vi skulle gå ut tillsammans, men jag tycker han ska ta sig en killkväll och slippa mig en stund :) haha..


Nu ska grabbarna göras färdiga för sängen. Dagis för vince i morgon. och jag och alfred måste gå med honom eftersom robert börjar jobba kl 06 i ottan. Sen får vi se vad vi gör. kanske ut och promenarar om det är skönt väder =)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards