Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Angelika - 11 mars 2010 11:07

Snö snö snö.. när ska det sluta snöa? Jag vill ha vår vår vår! Men kanske det blir bättre till helgen *optimist* :)

Alfred är ändå sjukt fortf så vi kan inte vara utomhus nånting. har suttit inne sen i måndags.. Hoija! Idag skulle jag och köpa älsklingens present, men det sket sig juh.. Måste ju vara hemma med Alfred..



 

Jag hade små planera för att dra med mig några girls ut i morgon och festa lite. men är inte sugen alls och har egentligen inte varit det heller. så tror jag skiter i det. Börjar jag bli gammal? Tycker det är jobbigt bara tanken på att fixa till sig, sminka sig osv. och sen att dagen efter brukar vara hemsk är ju inte det roligaste heller haha..

Nåja, ska vänta och se vad gumman säger ;)

Blir då skoj för robert på lördag när dom först ska sitta hos oss några stycken och dricka innan hockeyn och sen ut och rejva på säkert allstars efter hockeyn.. Jag ska då bara ta det piano Lördagkväll =)


Shit va meningslöst inlägg. haha

Alfred är grinig och säkert trött. han har varit vaken i stort sett hela natten. och ja, jag också för den delen. enda nackdelen med barn är att man inte får sova ut på en massa jäkla år hahaha :P Han har velat dricka ja säkert 10 ggr minnst och det är ju super bra att han vill dricka då han är sjuk. men ack så trött jag varit när jag varit tvungen att tända lampan en massa ggr :P men allt för min lilla prins!   


Ska styra nå lunch åt oss nu.. Ha en bra dag!!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards