Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Överraskning x 2!

Av Angelika - 27 april 2010 17:37

Vincent är super nöjd över hans födelsedags presenter, och tro det! :)


 


(En bättre begagnad teve som är mycket större än den han hade. och sen så fick han en våningssäng som han önskat sig jätte länge!)  Den som väntar på nånting "gott"..   



Dagen idag har varit bra. Har varit på Jobb-coach möte och fick äntligen skriva in mig på UG, trotts att det varit tjorvigt med brevet som kom försent så jag missade mötet.. Så äntligen kommer jag börja få någon form av ersättning..

Det tråkiga idag var att jag fick veta att tjänsten jag var på intervju för nu var tillsatt. med andra ord så fick jag inte jobbet.. Surt sa räven, men bara att fortsätta sökande.. Jag är inte bitter   


Barnen har ätit bra till middag. så till efterätt blev det glass! Alfred blir så stolt varje gång han får en egen glasspinne att hålla i =) Dom har bråkat med varandra till o från sen dom kom hem från dagis. Storebror har börjat vara väldigt egoistisk när det gäller hans leksaker och alfred får knappt titta på dom innan han skriker NEJ! haha.. Men alfred är en liten retsticka så han får skylla sig själv när han inte får leka med storebror. Och idag har han varit på riktigt retar humör! jag och vincent har suttit och ritat, och vad har alfred gjort under tiden? JO HÄRJAT.. Konstant hela tiden sedan kritorna åkte fram.. Är trist för vincent när man aldrig kan sitta med honom i lugn och ro. fast är ju bättre då robert är ledig då finns det ju en vuxen åt dom var :-)


Nä ta hand om varandra och Älska mer!   

 
 
Linda

Linda

27 april 2010 17:54

Hej. Kan du ta dig tid och rösta på fyra body/pyjamas jag designat. Det tar inte lång tid alls, bara några sekunder. Skulle vara så snällt om du kunde göra det :) Ska bli mamma i slutet på maj och detta gör att jag har möjlighet att vinna tre månaders blöjförbrukning.

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=238506

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=243023

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=242255

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=237867

Tusen tack om du tog dig tid :)

http://lindahk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards