Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Dagarna som varit..

Av Angelika - 29 augusti 2010 07:32

Ska snabbt bara skriva vad vi pysslat med dom senaste dagarna.. (om jag minns?)


I fredags så fick vi besök av Min Pappa vid 11 tiden. vi drack kaffe men något fika ville han inte ha eftersom han besökt korvgubben just innan han kom till oss :P Storbjuden och jag som hade bakat drömrulltårta på morgonen! haha.. Vi surrade och alfred gillade hans besökt skarpt. Dom låg i hans säng och läste bok, lekte, pratade och gossade! Sen när Pappa/morfar skulle hem så sa alfred hej då till Mig och sa mamma stanna! Så han ville ju följa med morfar hem och tyckte jag kunde stanna kvar. när han inte fick det och morfar förklarade att han ska ju jobba osv då sa alfred "dumma morfar"! lät sött trotts dom hårda orden ;-P


Sen efter en liten stund så kom Fina Lina med sin Leo Plutt.. Grabbarna satte igång att busa och göra Hyss på en gång... Vi fick inte Fika i Lugn och ro utan avbrott! Jag länkar till Linas Blogg så kan ni kika själva (hon har skrivit upp deras bus) hehe.. Läs Här!

Men pojkarna gillar varandra och leker ju bra förutom att dom beter sig som två Emil i lönneberga haha...


Älsklingen slutade kl 18 i Fredags. Vi gjorde ingenting speciellt, koLlade lite tv och sen satte vi oss och spela med varsitt Xbox.. Me like! =) Kul att spela spel med sin älskling...   


Igår lördag så for vi och handlade på Storheden efter att Alfred sovit Lunch..

När vi var klara och jag var 4 nagelack rikare for vi och hämtade kinamat som vi tog hem och åt... Gott var det och jag hade längtat! :) Sen for Alfred och robert med cykeln till Leo och markus för lite bus! :)


Blev Film och massa gotta igår kväll för mig och Robert som sagt! Smaskigt var det med bredbara ostar och kex, mums... och Filmen, den var Underbar! hemsk men underbar :)

 

I morgon kommer vince-mannen hem.. Måntro hur det gått för honom på skolan den första veckan? Ska bli spännande att höra :) Vi var och köpte en STOR påse med kläder från HM åt honom så han ska få ha nya och fina kläder på sig nu när han börjat skola! (förskola) Hoppas han blir glad :) Plus gympakläder som han kommer få börja använda 1 gång i veckan då dom har gympa... Lillgubben ska börja ha gympa, haha. Låter så kul :) Alfred vill också börja skola och säger ofta att vi ska gå med honom till skolan :)

 

Insåg förut att jag köpt kläder på Hm denna månad för över 4000kr!! ja ni hör, hur sjukt låter inte det?!? Men vi behövde få en uppdatering allihopa, så det var det värt.. Skickade ju efter lite kläder åt älsklingen och alfred som en liten överrasking åt dom för någon vecka sen.. och sen har jag varit och köpt Mammakläder åt mig själv (eller ja mamma min, fast var tänkt att jag skulle betala egentligen ;) ) Och nu i veckan köpte jag kläder åt vincent och ett par byxor åt alfred. Så nu har vi ALLA kläder så det räcker ett tag, hehehe.... jag hoppas på en FET Rabbatkupong! HöHö*

 

Idag måste det göras en vecka matsedel!

Men Nu blir det en till kaffekopp och lite Familjelivs läsning!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards