Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Angelika - 1 juni 2010 19:17

Ja igår så bokade vi in våran mini semester, skönt.. Vi har ju trotts allt bara 1 endaste vecka ledigt tillsammans denna sommar. Jag ska ju jobba, jobba o jobba i sommar. men har ändå mycket ledigt, men jobbar ju i annan kommun så får se hur mycket jag och älsklingen ser varann i sommar?! :/ Och alfred, shit! hur ska jag klara mig??  ska bli mysigt att åka bort och bara vara hela familjen, även om vi inte ska så långt. Bo i stuga och mysa tillsammans :)


   


Har inte så mycket jag vill skriva om just nu. eller finns massa, men det kommer jag skriva om vid ett senare tillfälle :) Nu ska jag däremot njuta av kvällen (har just lagt Alfred) och äta mig en sandwich. I morgon tror jag det blir en cykeltur på morgonen, kanske jag får med mig älsklingen innan han far till jobbet! ;-P Han och några arbs kamrater ska mest troligt på färjan i morgon och ta sig några kalla (öl) efter jobbet, kan dom väl få unna sig =)


Nåja ha en bra Tisdag kväll .. Älska mer!   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards