Alla inlägg den 26 juli 2010

v18

Av Angelika - 26 juli 2010 20:23



Ps, Dessa inlägg gör jag för min egen skull. kommer vara fruktansvärt roligt att läsa om några år :) Ds  

Av Angelika - 26 juli 2010 11:46

På 1 månad (ca) har 3 stycken vänner/bekanta gått bort och man är mållös. förstår inte vart världen är på väg och hur sånt kan få hända?


Vila i frid Mattias!   


Tankarna går till mattias Familj, nära och kära.

Av Angelika - 26 juli 2010 11:31

Idag börjar jag om på mitt schema, så med andra ord så har jag jobbat 1månad nu. Känns skönt att vara inne på sista refrängen om jag ska vara ärlig. värker i nedre delen av ryggen och jag mår allmänt lite segt. igår kändes det som att bebisen ville komma ut, fast det gjorde den ju som tur var inte. men den tryckte på neråt och bökade runt haha.. Men lugnade ner sig mot kvällen igen. och då fick jag se utanpå magen hur det rörde sig därinne, tror den hade hicka minnsan :)


Förra veckan var det Roberts sista semester vecka. Vi försökte komma på nånting att göra med barnen och det fick bli en sväng på hägnan på tisdagen, mysigt men inte så vidare skoj där enlig mig :P I onsdags for vi till leoslekland men vände  lika fort vi kommit dit. fanns inte en enda parkeringsplats så långt ögat kunde nå, så man kunde ju bara gissa hur mycket folk som var där inne.. hojja!


Blev att åka till kalix igen på Onsdag em. barnen hoppade hoppmatta mest hela tiden och spenderade mest tid ute. som vanligt :) Vi var ut med båten så alfred fick åka båt för första gången och tom köra den ;) Vincent också för delen och det gillade dom skarpt :) Dom var så söta i sina flytvästar.. Finns massa bilder men kabeln till kameran är hemma i luleå :( pojkarna har även bata bulla med mamma och dom var såå duktiga, jisses villka kavlare :) och goda bular gjorde dom!


I lördags åkte jag och älsklingen på tu man hand till ikea för inköp av Alfreds säng. anser att han behöver få en ny säng innan vi flyttar. så han inte blir avskräckt sen när vi flyttar med att både få nytt hem och en ny stor säng, så tror det är bäst att vänja honom vid ny säng redan nu :) och en säng hittade vi, plus en massa annat :) älsklingen var nöjd över att slippa betala för en gångs skull haha.. var en mysig dag och vi uppskattade att vi fick åka ensamma.. (tack fina fina mamma min!)


Min bror med barn har varit och busat med oss både i lördags och igår söndag. mycket trevligt! och vincent kommer bra överens med brorsans pojkar :) Annars har vi inte gjort så mycket mer. fiskat gjorde vi en kväll och jag fick 3 st gäddor, men av den mindre sorten ;) mysigt att fiska, underbart avkopplande!


Älsklingen och vincent åkte tillbaka till luleå igår. blev tyst och stillsamt... men vi ses ju till helgen igen. robert är ledig och jag jobbar, men alfred kan ju inte vara själv. och min mamma är borta i helgen =) Men idag är mamma med alfred, och tis och onsdag också.... Som sagt, fina fina mamma :)


Ska strax återgå till arbetet, har strax haft en 60 mins lunchrast! åt mammas underbart goda kycklinggratäng.. brukade göra den ofta förut eftersom robert älskar den, men nu är det längesen.. så det var mums!


Längtar såååå tills vi flyttar! 2 månader kvar, wiiiiiie =))

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards