Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Alltid är det nånting..

Av Angelika - 11 februari 2011 14:13

Glömde ju skriva att alfred har sovit utan blöja för 3e natten i rad i natt. Så nu är han HELT blöjfri.. Behöver jag nämna att det är toppen? :) Går såå bra och han vaknar själv och ropar att han vill kissa, eller kommer in och väcker oss och vill att vi ska komma och hjälpa honom på toan.. Stora stora killen Mammas.. Hjälp vad tiden går fort!!   

 
 
Martina

Martina

11 februari 2011 21:27

Att du är söt gumsan, tack. (inte hunnit svara på dina förra kommentarer så gör d nu :).) Visst är det så. Bra att läsa så man inser hur saker och ting förändrats till det bättre. Och man lär sig mycket av livets alla erfarenheter. Du är min goa fina kusin som jag alltid kommer att ha varmt om hjärtat. Och du betyder massor, även fast vi inte ses och hörs så ofta.

Ja, vi får verkligen ta en räk-kväll ngn gång. Slos i massor! :D Börjar ju vara dags att komma förbi. Sandra och jag prata om d häromdan. Att vi ska se över någon dag/kväll då det passar bäst. :)

STOR kram på dig gumman. <3

http://mslarsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards