Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

7

Av Angelika - 13 februari 2011 13:10

Dag 7 och idag ska det handla om Min bästa vän!

 

Det här med att ha en bästa vän är nånting som jag inte haft på super länge.

Tråkigt men sant!

Har vänner i massor, men ingen som jag pratar med dagligen eller som spontant ringer och

säger; Nu du Angelika, nu ska vi och göra nånting kul!


Jag har haft svårt att kunna tyda människor och se vem som verkligen är en RIKTIG vän.

En sån som man kan säga allting till utan att man ska behöva lägga till "du säger väl inte till någon". Sjukt egentligen hur människor är funtade?


Jag har alltid varit lojal mot Mina vänner.. (det hoppas jag då iaf)

Skulle aldrig falla mig in att berätta nånting vidare som jag fått veta i förtroende av någon, eller som jag hör att; det här ska inte föras vidare! (vad tjänar man på det?!?)


Men har börjat lära mig till vem jag kan säga vad nuförtiden och vem som bryr sig om Mig!


Men om jag ska skriva mina bästa vänner så är det givetvis Min Robert, som jag säger allting till och som jag tror känner mig bäst av alla i hela världen och som jag litar på..

Min mamma är också en bästa vän, samtidigt som hon är min Mamma   


Sen så ser man ju också tjejgäng, hur falska dom är mot varandra..

Usch för att vara så elak och falsk som endel kan vara!  Blää på er    haha..


     

 
 
Ingen bild

Thommy

13 februari 2011 14:03

Du låter lite besviken, de ska du inte vara. De ligger i människans natur att försöka få allt till sin egen fördel i.a.f inte till nackdel. Detta är en överlevnadsinstinkt samma som djuren har. Man ska aldrig någonsin bli bitter och arg på naturliga fenomen, däremot ska man ta vara på de människor som är ens själsfrände och inte utnyttjar ens uppriktighet och behov att ha en vän och inte bara en kompis. Tänk på att riktiga vänner är få förunnat Men när man träffar på dom så märker man de direkt, då finns inte rädslan för att dra på sej nackdelar eller "avslöja" sina dåliga sidor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards