Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

Babe o Jag!

Av Angelika - 14 februari 2011 10:17

Idag är det min och Älsklingens 2åriga förlovningsdag. tänk vad tiden går fort..


    

Sånt gotta hade vi då. Idag blir det nog varken eller ;) haha.


Har inga bilder på Ringarna. Men dom är inge märkvärdiga alls.. Helt släta och i Vitt Guld, och vi har likadana. Helt perfekta så som jag alltid velat ha! :)


Idag är det så kallt så kallt.. -33.6 då jag steg upp och då var kl 8! nu är det -29,8, så ja det blir då ingen promenad för min del. Fy F*N!

Så skickade åt elin att vi får nog ställa in.. Plus att Alfred hostig o snorig så han är hemma från dagis, så det kanske inte är så smart att smitta ner hennes barn..


I veckan ska vi börja med Projekt Tapetsering av Gästrum! :)

Vill så mycket, men man får helt enkelt vänta och ta en sak i taget.. Är Hallen och käket kvar sen. Lägga nytt golv och tapetsera. Sen måla trappen och panele i hallen.. Ser fram emot att få börja mixtra med målningen av panelen! =)



 
 
Ingen bild

Cammi

14 februari 2011 13:15

Grattis till er :-) Jag ville också ha vitt guld men inte Stefan men jag sa att jag vägrar att förlova mig om de inte är helt släta så den viljan fick jag igenom i alla fall :-) En del byter ju ut förlovningsringen när de gifter sig och det ska nog jag göra för guld är verkligen inte jag samtidigt som det känna trist att byta ut den eftersom det är förlovningsringen så det skulle kännas som att den nya ringen förlorar betydelsen...borde ju gå att lämna in den och göra om den :-)

 
Malin

Malin

14 februari 2011 20:47

Åh, vill också ha enkla ringar i vitt guld...så småningom..här väntas det än ;)

http://theotott.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards