Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Min fina snöman!

Av Angelika - 23 februari 2011 17:39

Alfred har alltid älskat att vara ute. Spelar ingen roll villket väder det är ute, han vill ut varje dag! Och det är ju underbart :)

Så idag tog vi på oss massa kläder och gick ut alla 3. Ellenor fick inta sin liggposition i vagnen, och slocknade direkt. Förstår henne, hur mysigt ska det inte vara att ligga i massa goa kläder, filtar mm i en härlig vagn som rör på sig då och då..  Lovely!


Så här såg det ut när vi var på g ut..


Ellenor påklädd o redo att å ut...

    


Medans alfred kämpade med kläderna..

   Och hann ge upp..   


Nåja, väl ute så skottade han i massor.

      

  


Ellenor den busen låg och tjuvkikade. Men när hon såg att jag såg så blundade hon igen ;)

  


Sen drog vi ut på en mini promenad.

Alfred sparkade och jag gick med vagn runt kvarteret.

     

  


Oj oj så flitiga bilduppdateringar jag gör.. Mamma"ledig"heten är härlig ;)

 

  



 
 
Ingen bild

Julia

23 februari 2011 19:30

kul med barnspark. Måste köpa en åt Emilia :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards