Direktlänk till inlägg 27 mars 2011

Nja, inte alltid som man vill..

Av Angelika - 27 mars 2011 11:36

I taxin i trappen i hissen i hallen jag faaaaller.....

Jag kommer - Veronica Maggio.. Så skön låt!


Hockeyn igår gick ju sådär.. Vi ledde med 1-0, och det blev tillslut 1-1. Som senare gjorde att det blev Sudden.. tyvärr så var det skellefteå som fick in det vinnande målet.. Och om det var surt då luleås spelare blev nerknuffad just framför mål, och då blev det som det blev...

Men nya tag idag, jag är INTE bitter! :)

Vi hade ändå en mycket trevlig eftermiddag som vi spenderade med kusin och hans dotter. Vi grillade, drack öl o grabbarna tog sig en wirre, såg hockey och hade det trevligt! :)


Kom igen Luleå. Ikväll Krossar vi Saik!

Fick äta upp det igår, men idag tror jag vi tar dom ;)

 

     

 

Ser fram emot matchen idag!

Hockey pirr är härligt pirr, haha..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards