Alla inlägg den 1 april 2011

Av Angelika - 1 april 2011 10:25

Mamma hade med sig en påse med plopp då hon kom hit... Såg först igår att dom inte heter plopp..


       


Rätt gulligt enligt mig själv!    

Av Angelika - 1 april 2011 10:12

Ellenor var en aningen för liten för att sitta i bumbon för ca 1 vecka sen, men nu är låren ännu goare så nu sitter hon som hon ska ..


   


Alfred vill så klaart vara där och hjälpa sin syster ;)


Och så en söt sleeping baby bild..

 

Av Angelika - 1 april 2011 09:16

Förra året drog jag ett så kallat vanligt skämt, dvs att jag var Gravid..

Men i år orkar jag inte skriva nånting så löjligt...

Vad ska man skämta om? Finns ingenting som människor bryr sig om, människor bryr sig bara om sig själva.. Som jag konstaterat för lääängesen.. Men jag har blivit bättre på att inte bry mig o tycka synd om, visa empati o sympati för människor som jag märker inte bryr sig ett skvatt om mig, hur jag mår, har det osv.. Så Ett stort plus till MIG SJÄLV! ;)

Nä men något april skämt från mig blir det inte, så någon annan får nöjet! :-D


Idag jobbar älsklingen sista dagen för denna vecka, så skönt.. Trodde aldrig jag skulle palla med denna vecka då vi inte varit utanför dörren knappt. alfred med sin feber o hemska hosta, och sen att jag själv varit o är fortf lite risig. Så nu kan jag snart pusta ut, helgen är här och älsklingen kommer spendera den henmma med Oss! :)


Vincent fyller 7 år om 6 dagar, eller ja 5 dagar. Den 6/4 fyller han år. Förstå, lilla pojken blir 7år!

Tiden har verkligen bara flugit iväg.. När jag träffade robert var han bara en liten pluttis!! Nu räknar han och kan klockan haha...Jag tror jag vet vad vi ska köpa till present, eller jag vet det! Men Vincent måste nog själv få följa med och köpa den, för nu blir han ju en STOR kille och då duger det väl inte med vad som helst haha ;P


Ska sluta tjtata nu, ska dricka 3e koppen kaffe, mysa med alfred nu medans ellenor sover...

alfred som förövrigt är feberfri.. han har fortf rethosta, men det börjar nog ge med sig,, :)

 

 

Love Life!

Av Angelika - 1 april 2011 08:55

..Fel lag till vinsten. Men Skellefteå var värdiga vinnare ändå, dom har jobbat på bra!

Luleå tycker jag spelade bättre många ggr och borde ha fått ta hem segern. Men pga 2 skit mål från saiks sida så gick det som det gick.. Men jag är inte Bitter!

Dom flesta trodde nog dom skulle åka ut mot Dif redan.

Men dom har gjort ett fruktansvärt bra jobb, hela vägen!

Så jag tackar luleå för härliga insatser och super spännande matcher, ja dom flesta iaf! ;)

 

 

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards