Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Angelika - 8 mars 2012 20:44

Har hållt igång sedan halv sex i morse. Är helt slut i kropp och knopp!

Men dagen har varit så jäkla bra. Såna här dagar så känner man hur fint man lever. Villka fina underbara människor man har runt omkring sig! :)


Skriver mer i morgon, orkar inte detaljera mig nå mer ikväll. Kommer sova som en prinsessa i natt =)

Av Angelika - 8 mars 2012 13:49

 


 

Av Angelika - 8 mars 2012 13:32

Sådär ja. Då har vi landat här hemma igen efter några timmars bus på Leo´s Lekland.

Var ändå rätt mycket folk där, trodde det skulle vara mindre.

Vi åt lunch där och min baguett med skagen var gudomligt god *hett tips*


Strax ska vi bege oss hemifrån igen. Älsklingen vet inte vart jag ska dra iväg med honom, för det är en hemlis ;)

Barnen ska till barnvakt, så vi ska ha vuxen tid tillsammans.. hihi..

Älsklingen fyller år på måndag, men då har vi ingen barnvakt. Så får bli en tidig överrasknings present idag.

Den andra presenten vet han redan om.Det var den som gjorde att den första planen förstördes! haha..

-Kan ta det sen ;)


Nu kaffe och se när R spelar sitt nya spel! :)

Av Angelika - 8 mars 2012 08:12

Dessa två kommer typ inte alls överrens. Men ändå är dom gossiga med varann med jämna mellanrum :)


 


 

Av Angelika - 8 mars 2012 08:00

Ellenor vaknade halv sex i morse. Vilket hon gjort dom senaste veckorna..

Försökte söva om henne, -men hon är en envis liten tjej ;)

Steg upp eftersom R tyckte han behövde sova. Det tyckte jag att jag också behövde, haha.

Nåja, barnen är i full gång, och ellenor retas med alfred som vanligt.. Alfred som i sin tur blir väldigt arg och ger igen.

En jäkligt ond cirkel blir det där ;p


Idag blir det en luleåtripp. Vi blir 3 familjer som åker härifrån rosvik till leos för lite lek och ståhej.

Hoppas det är lite folk i och med att piteå har sportlov och inte luleå.. Bara vi blir ju 8 barn :p

Blev impuls bestämt igår att vi skulle fara dit. Fick förfrågan för någon dag sedan om vi ville följa med, men då hade jag planerna på annat håll  Men dom ändrades igår, så då kunde vi följa med dit ist! :)


Igår kom älsklingen hem tidigare från jobbet. Så då snörde vi igång bastun och bastade. Så idag efter att ha somnat med blött hår igår så står min lugg rakt ut! Så det måste jag ta tag i innan jag somnar här jag sitter. Är så trött! 


Ha en bra dag /A


Av Angelika - 8 mars 2012 07:56

 Lite nya träningskläder piggar upp. Kika in på sidan, BILLIGA Skor mm :)

(tryck på bilden)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards