Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Leka sovandes?

Av Angelika - 8 mars 2012 08:00

Ellenor vaknade halv sex i morse. Vilket hon gjort dom senaste veckorna..

Försökte söva om henne, -men hon är en envis liten tjej ;)

Steg upp eftersom R tyckte han behövde sova. Det tyckte jag att jag också behövde, haha.

Nåja, barnen är i full gång, och ellenor retas med alfred som vanligt.. Alfred som i sin tur blir väldigt arg och ger igen.

En jäkligt ond cirkel blir det där ;p


Idag blir det en luleåtripp. Vi blir 3 familjer som åker härifrån rosvik till leos för lite lek och ståhej.

Hoppas det är lite folk i och med att piteå har sportlov och inte luleå.. Bara vi blir ju 8 barn :p

Blev impuls bestämt igår att vi skulle fara dit. Fick förfrågan för någon dag sedan om vi ville följa med, men då hade jag planerna på annat håll  Men dom ändrades igår, så då kunde vi följa med dit ist! :)


Igår kom älsklingen hem tidigare från jobbet. Så då snörde vi igång bastun och bastade. Så idag efter att ha somnat med blött hår igår så står min lugg rakt ut! Så det måste jag ta tag i innan jag somnar här jag sitter. Är så trött! 


Ha en bra dag /A


 
 
Ingen bild

mor

8 mars 2012 09:29

Hoppas att ni får en härlig lekdag allihop. Hälsa alla, kram

Angelika

8 mars 2012 13:49

Tack Mammis! Det fick vi, mycket trevligt var det =) KRAMAR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards