Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

that make my day

Av Angelika - 13 mars 2012 13:58

 


              

Gräddtårta fylld med geisha choklad-fluff och marsansås.

Toppad med mini gelehallon och riven geisha choklad.


Gårdagen blev ju himla bra!

Först anlände Lina, markus och barnen. Och vi beställde middagen nästan direkt då vi alla var hungriga.

Blev pizza från rosviks egna lilla pub :)

Sen fikade vi och inte långt därefter så anlände resten av gänget.

Grabbarna bastade och sen var det hockey-dags. Tyvärr så förlorade luleå mot aik med 2 självmål,

-inte självmord som jag sa igår ;)

 

Blev en mycket trevlig kväll och älsklingen var super nöjd :)

Han fick en wiskey flaska av sina fina vänner som han smakade av med nöje igår ;)

Han fick ingenting av mig eftersom han redan fått sina presenter, eller biljetterna har inte kommit ännu, men han vet om dom. Däremot så fick han 4 st triss av sina barn.. Men dom gav då bara pappa nit lotter :(



Idag har jag haft en lång och super härlig sovmorgon. Låg kvar i sängen nästan i en timma efter att jag vaknat. Njöt så fruktansvärt mycket av hur lugnt och tyst det var, hur fint vi bor, hur mycket jag älskar vårat sovrum, hur skön sängen var och sängkläderna, att min familj är så underbar att jag nästan smälter då jag tänker på dom.

Tacksam över livet helt enkelt :)

 

Har sutti i solen och fått mig någon fräken. Vilka sommar feelings jag fick. När jag blundade så kändes det som att det var sommar. Inte länge kvar! Jag hoppas och tror att sommaren 2012 kommer bli underbar! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards