Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Söndag - kväll

Av Angelika - 18 mars 2012 18:01

Då börjar även helgen lida mot sitt slut. Mamma har packat sina saker och farit hemåt för en stund sen.

Har varit väldigt mysigt att ha henne här, lite tryggt så där :)

Idag promenerade vi till min morbror och hans fru. Annars så har vi bara varit här hemma.

Ätit grillkorv m bröd, druckit kaffe, Suttit ute i solen en stund och fått lite solenergi, fast jag blev då bara tröttare i den härliga solen som varit idag ;)

Har dock varit med anneli på gymmet, grymt skönt och piggare blev jag. Men konditionen måste tränas Mer!

Dock så är ju förkylningen kvar, så skyller lite på den ;)

Åt keso, ägg och tonfisk till middag. Dom andra åt pizza :P Var lite udda smak, men det funka.

Såg luleå förlora och det var fan plågsamt att se. Förbannat!


Nästa vecka är fullbokad i stort sett.

Hade velat åka med barnen till kalix en sväng, hälsa på lite vänner m.m

Men det får tyvärr bli en annan gång. Att det ska vara så svårt att passa in allting. Antingen jobbar R så jag inte har någon bil, eller så jobbar andra eller så är det annat som måste göras.. suck för att vara vuxen...

 

Ska gå och mysa med barnen och se barnprogram. Sen ska dom i säng tidigt, och mamman också!

Läste ut boken igår, och som tur var så hade mamma med den fortsättande boken. Wihoooo!!

Ser så fram emot att få läsa om hur det gick för herr thomas.. =P




 
 
Ingen bild

mor

18 mars 2012 22:14

Ja då var man hemma i sin lilla vrå igen.Tack Angelika o fam. för att jag fick komma i helgen :) Kramisar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards