Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

som på räls..

Av Angelika - 28 mars 2012 19:58

Då sitter man här ny tränad och ny bastad.

Hade näst intill tänkt skippa träningen idag.

Men alltså med Anneli som träningskompis blir man fort peppad att åka i allafall! =)

Och så hade söta hon köpt en present till mig, en turkos ljuslykta formad som en blomma, jätte fin!

Förstår ni hur snäll människan är? :)  Spela roll om den kosta 5 kr, det är tanken som räknas ;)


Har inhandlat lite nödprovianter att gnaga på då jag blir sugen på nånting eller inte kommer på vad jag ska äta till t.ex lunch.. Skönt att veta att det finns lite altenativ :)

Idag däremot grävde jag i mig massa spegetti m köttfärsås, med grädde i. Det ni! gott var det ;-D

Och så när jag hade färs framme så förberedde jag älgfärsbiffarna som vi ska äta i morgon..

Ser jag fram emot! Har satt bacon i färssmeten. Sist blev det bedårande gott..


Har skottat och suttit i solen på baksidan med ellenor idag. Ska visa bilder i ett annat inlägg..

 
 
Ingen bild

A

28 mars 2012 20:32

Men söta du, det handlar om att ge och ta =) Kan sen säga att det nästan "stod" Angelika på den där ljuslyktan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards