Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Bra dag!

Av Angelika - 28 april 2012 17:16

Idag har vi varit och rännt i stort sett hela dagen.

Först till Nolia där det var Loppis. Blev billigt i och med att vi inte hittade nånting vi ville ha :)

Sen och äta på Max. För att sen orka gå på stan och shoppa lite..

Hittade mig en ny och stor duk till köksbordet i min älsklings-färg såklart! :-)

Köpte ett par nya headset till xboxen.. Nytt Linne, underkläder och hör och häpna...-SMINK! hihi

Robert tyckte jag skulle unna mig lite nytt så då gjorde jag det.. Han är bra min Karl!

Alfred har fått ett nytt spel till xboxen. Cars2, så han är super lycklig :)

 

Kom hem lagomt till middags tid. Så vi slog igång grillen nästan på en gång,

och har avnjutit grillat kött tillsammans med potatissallad, grillad majs och fetaost.. mmm

Nu dricker vi kaffe och tar det lugnt. Har varit toppen mysigt att strosa runt i affärer, äta lunch ute och bara vara :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards