Direktlänk till inlägg 11 maj 2012

hemska jävla människor..

Av Angelika - 11 maj 2012 20:11

Om man nu kan kalla dom för människor? Utan hjärta o hjärna är dom iallafall..


Vad jag syftar på är vad som står i Aftonbladet..

En 10 månaders bebis som upprepade gånger blivit grovt misshandlad av sin 18 åriga mamma, det har blivit inspelat (tack o lov) av en vän till henne som sen visade filmen åt polisen.. Nu är bebisen i goda händer!

Men usch så jäkla ont det gör att läsa. Filmen är tydligen över 4 minuter långt, lider med det stackars barnet :(


Sen går man lite längre ner på aftonbladets sida och så får man läsa att en nyfödd bebis

blivit misshandlad av sina föräldrar.

Skador på hjärnan och i ögonen.. Va fan! Varför skaffar man barn om man sen ska ha ihjäl dom?

Nä usch, nu mår jag dåligt.. Man vill krama sina små lite extra då man läser om såna här hemskheter..

 

 

Ta hand om varann.. Älska mer

 
 
Martina

Martina

13 maj 2012 08:57

Ååå!!!! jag blir så förbannad när jag läser sånt här. Stackars stackars oskyldiga små liv. Såg att någon hade länkat till den där filmen på aftonbladet på fb och jag mådde dåligt bara av att föreställa mig hela situationen utan att ens ha sett filmen. Klarar inte av att se på sånt. Jag fattar inte hur vissa människor är funtade när de kan behandla sina egna små barn på det sättet. JAG FATTAR VERKLIGEN INTE?!?! Måste ju vara riktigt psykiskt störda om man klarar av något sådant. Och precis som du skriver. Hur tusan får man för sig att skaffa barn om man ändå ska misshandla dom på ett sådant vidrigt sätt sedan?! Tänker även på de idioter till föräldrar som förgriper sig på sina barn. Jag tänker ofta på sånt sen jag fick Emil, hur tusan man kan göra något sådant mot sitt barn? Ja mot vilket barn som helst för den delen.. Det går inte in i min hjärna hur man kan det! Usch, mår verkligen dåligt länge av att läsa om sånt här. :( Stackars stackars barn.

http://mslarsson.blogg.se

Angelika

14 maj 2012 12:51

Jag mår också alltid skit dåligt då jag läst om sånt här. Man lider så med dom små barn som blir utsatta både för det ena och det andra... :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards