Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Suprise!

Av Angelika - 20 januari 2010 23:21

Jag bloggar en gång till idag, det du! ;-P


Har sjukt tråkigt. eller har pysslat på en hel del här hemma ikväll. Bla satt in foton i album, men var 8 st förpackningar, så det blir att köpa ett nytt foto album för att få plats med alla.. men hälften är iaf på plats.. :-)


Vi hade lite film mys kväll efter middagen. Såg film, lyxade med chips och läsk! Dock så somnade jag efter en stund, men vaknade lagomt till slutet haha.. alfred var så mysigt så jag slappnade av så mycket! :-) Sen fick dom bada tillsammans och efter det däckade dom i stort sett.. Fina är dom!   


I morgon får vi besök av grabbarnas farmor o farfar.. Vincent ska följa med dom till rantis sen, han blev toppen glad då vi frågade :) Så han blir nog där över helgen också skulle jag tro. Robert jobbar ju ändå natt helg så..


Jo förresten. skulle baka drömmar här tidigare. hade satt smöret på bänken för att det skulle bli rumsvarmt. och när jag tog ut mjölet så var påsen TOM! vafan!! kollade idag innan vi  handlade om det fanns mjöl. och visst, det stod en påse som var mer än halvfull i skafferiet (dock kände jag inte på påsen) men den var vikt som att det fanns kvar.. men då har robert lyckats göra det så fint så att det såg ut som att det fanns mjöl där i fast den egentligen var tom.. Jäkla karl! sen har han "glömt" säga att det var slut.. hmm... Nåja, inga kakor idag då!


Nä nu ska jag gå och lägga mig o läsa.. Skönt! :-) Natti natt    haha snyggt

 
 
Josefine

Josefine

21 januari 2010 22:45

nice nice, Jag hör av mig när ja vet exakt när vi behöver modeller :) är lite oklar ännu. beror på hur det går nu imorrn o på måndag..i have som problems med smile linjen nämligen..=/ allt annat är perfa! :) trevlig helg! kram

http://emjowa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards