Direktlänk till inlägg 27 mars 2010

Sry..

Av Angelika - 27 mars 2010 11:43

Nu var det ett tag sedan jag bloggade. men ingen skada skedd i think ;-)


veckan har gått fort och den har spenderats mest i hemmets lugna vrå.

Har haft lite besök och även varit och hälsat på vänner o bekanta. och ett möte har jag hunnit med, som förövrigt gick kanoners!

Igår spenderade vi i stort sett hela dagen i kalix hemma hos min mor o far. Robert lånade deras stora garage för lite bilfix, eller lite o lite.. fixade bromsarna fram och baklysena, han är så duktig!    Vi kom hem just strax före kl 21.. Alfred fick välling och sen mös vi en kort stund i soffan till lets dance. han somnade på stört när jag lade ner honom i sin säng :)


Robert gick på sin 24 timmars helg i morse kl 06. hörde inte alls när han for så jag måste ha sovit hårt! Alfred vaknade vid 6 tiden och då var det bara att häva sig upp o fixa frukost! Har varit däckad sedan dess. men börjar faktiskt bli människa nu igen äntligen... Vi väntar ju fin besök av Lina och Leo.. Våra grabbar leker så otroligt snällt o duktigt tillsammans.. Man blir så glad av att se dom leka.. Go ungarna våra :)   Så jag o Lina ska väl dricka en massa kaffe &surra medans barnen leker. och så bjussar jag nog på lite fika   


Alfred sover fortfarande. Han somnade vi halv elva kanske. skönt så jag får ta det lugn en stund. När han vaknar blir det lunch! Funderar på att göra middags maten nu också, kanske man kan äta det till lunch? :P så äter vi blodpudding lite senare ist... Nåja jag får se hur jag gör.. Nu vaknar visst Lilleman!!


Hej så Länge!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards