Alla inlägg den 14 september 2010

Av Angelika - 14 september 2010 18:14

ont ont ont och jäkligt irriterande är den.. Bränner som eld i halsen och känns som att det enda som ska hjälpa är att jag ska spy. men det tänker jag icket göra! :P


Jag är så fruktansvärt uttråkad. Robert jobbar ju 13-22 och det är SKIT TRÅKIGT!

Barnen är rastlösa, gnälliga mm. jag är orkeslös och känner mig större än vad jag är. Alfred är feberfri idag men nog tycker jag man ska hålla sig inne en feberfri dag innan man far nånstanns, så det blir ju att man går här hemma och trampar!

Vincent vill vara med kompisar heeela tiden! Men som jag sagt tidigare så tycker jag han kan vara hemma då han är här och har varit på skolan med kompisar halva dagen. Åtminstone 1 dag i veckan! Igår var han och rännde en sväng efter skolan med kompisar, och sen var här ungar och knackade, plingade och skrek utanför dörren efter kl 19 då jag höll på att lägga alfred... Och det mina vänner var IRRITERANDE! :P Så idag är det vänner fritt här, han är bara 6 år trotts allt ;)



Nu ser dom Cartoon network och sen är det läggdags. Alfred har inte sovit nånting på hela dagen, så han är mer än trött.. mest grinig, gnällig och bråkig hehe! och vince är helt slut som vanligt efter en dag i skolan..


Haha just ja! Vincent kom försent till skolan idag.. han kom in till oss just efter kl 8 och sa att han kommer försent att kl redan är 8... Robert hoppa upp som en raket och vi insåg att vi försovit oss, haha.. Hur ofta händer det??!

Jag var upp vid kl 6 med alfred och gav honom välling.. han såg bolibompa medans han åt och sen kom han och la sig i sängen bredvid mig igen och somnade om, så där låg vi alla och sov som stockar till hela kl 8! Skönt, men jobbigt för älsklo som fick stressa ;)


Nä nu ska denna sura, trötta och lessa Mamma bota min halsbränna och duka fram nå kvällsmat åt grabbarna! Hej då.



Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards