Direktlänk till inlägg 28 april 2011

Tar tillbaka det idag..

Av Angelika - 28 april 2011 21:10

Igår skrev jag om min trotsiga  snart 3 åring som inte går att ha med på affärer längre, Idag har han visat raka motsatsen. han har skött sig galant. och efter alla jobbiga ggr som varit så är jag idag Stolt o glad! :)

Pratade med honom vid läggningen om hur glad jag är över hans fina beteende idag. hur stolt jag är! Man såg att han förstod :) Fast peppar peppar, kan vara samma trots nästa gång. Men idag var det undebart att kunna gå och handla hela familjen igen :)


Jag har idag varit ut och jogga för första gången på EVIGHETER. Skönt, jobbigt och ansträngande..

Gick mestadels, men tog mig 3 jogging intervaller.. Var ute med Ellenor på en promenad, så var svårt att jogga samtidigt med våran bökiga vagn, Men är nöjd över min insatts, och att jag vågade! :)

 

 


 
 
Ingen bild

Julia

28 april 2011 21:35

Man får passa på att ösa dem med beröm när de skött sig bra :) Jag var glad över att Emilia åt bra med middag idag, vilket hon inte gjort sista veckan så det var skönt att få ge beröm för det :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards