Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Angelika - 13 januari 2012 18:03

STOR KRYA PÅ ARMEN/HANDEN KRAM TILL DIG ÄLSKADE MAMMA!!!

Hade jag bott närmare så hade jag kommit och hjälpt dig städa ;)


 

Av Angelika - 13 januari 2012 17:43

Villken dag.. Villken Energi jag har haft hela dagen.. Den har gått så sjukt fort!

Kl är snart 18, helt galet. och Fredags mysandet är igång redan. Popcorn och Ostbågar serveras :)

Båda barnen samt jag själv är duschad, det ni!

 

Hela Övervåningen är i tipp topp skick..

-Så klart kunde jag ju inte nöja mig med "bara" dammtorkning och dammsugning..

Möblerade om i vårat sovrum och i vincents sovrum. Mycket bra resultat! Ellenors säng är nu förflyttad längre bort från våran säng (lite förberedelse inför att börja sova i egent rum så småningom). Vincens säng är flyttad till väggen med fönstret och garderoben är förflyttad till vårat sovrum, så nu är där mycket mer plats. och mycket luftigare!

Hoppas han blir nöjd!?! Alfred tyckte då det var JÄTTE SNYGGT som han ropade =)


Känner att ryggen är lite ur form efter allt slit och bärande. Bara att flytta våran säng (ja för det gjorde jag så jag kunde dammsuga bakom den och under den) är ett prjekt i sig. Den är Enorm och väger som en Elefant.. Ja nästan iaf ;)

Sen den där garderoben var väl inte allför lätt heller. *höhö*

Nä shit så nöjd jag är över dagen!

Fixat lite här och där i Huset. R kommer ju knappt känna igen sig, hihihi :P


Att vara nyduschad och fått på sig lite mascara känns som total lyx!   


 


 

Tok Fia-Lotta försöker slita sönder HårBandet. hahaaha (minen)

Av Angelika - 13 januari 2012 11:32

Tog mig just en liten kaffe Paus. Har städdag idag.. Övervåningen ska få sig ett dammlyft! :)

Har dammtorkat och ska hugga in med dammsugaren nu. Byta i barnens sängar och sen får det nog vara bra så! =)

Blommorna där uppe har fått sig en omgång i badkaret, damm lägger sig mer på blommor än vad man tror. *höhö*


R är och jobbar (11-18). Efter jobbet åker han och hämta vincent, och då ska dom och handla.. Blir härligt med full kyl igen!

Tvättmedlet åkte jag aldrig och köpte. Så är i stort behov av att få tvätta kläder må ni tro.. Har hållit mig från att små handla hela veckan.. Tro mig, man gå back nå frutansvärt på att små handla varje dag. haha


Nä städa var det ja!   

Hmm

Av Angelika - 13 januari 2012 11:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards