Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Flaschback!

Av Angelika - 17 september 2010 18:07

Åhh just ja, fick ju värsta flaschbacken förut i soffan..

Bebis i magen sparkade och levde om som bara den. Och jag bad Alfred sätta handen där och känna! Började tänka på då Alfred låg i min mage och det var Vincent som låg och lyssnade och kände på min mage... Tänk.. Nu 3 år senare sitter vi här i soffan och nu är det Alfred som känner på min mage.. Det är fantastiskt!  


  

Alfred 1 dag gammal! Fy tusan så liten och fin..  

 
 
Ingen bild

Cammi

17 september 2010 23:53

Stackars lilla Vince! Hade det varit Thilde så hade vi nog flytt fältet hela familjen för hon hade varit hemsk!! :-)

Visst är det roligt att sitta och titta tillbaka på gamla bilder sedan barnen var små...då märker man hur fort tiden går! Jag såg några kort från det att Ellen var nyfödd och då såg Thilde ut som en liten skit jämfört med nu :-) Och Ellen såg ut som en liten skit när Liam föddes och han är ju snart 6 mån...de växer och ändrar utseende så fort att man borde se det :-)

 
Martina

Martina

18 september 2010 10:20

Nååå, vilken snossis :) SötAlfred :D

http://mslarsson.blogg.se

 
Anna

Anna

18 september 2010 11:47

Men vikt och längd då? ;)
Vad tror du att du ska få?

http://jakiya.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards