Alla inlägg den 6 december 2011

Av Angelika - 6 december 2011 11:41

Det blir nog en Vit jul trotts allt..

Ser ni villken skillnad det gör med snö. Jul känslorna kom så fort snön landat! :)



   

Av Angelika - 6 december 2011 11:33

 


Jag har just bakat klart pepparkaksdegen. Så ikväll ska jag och Alfred göra hjärtan, grisar och gubbar i massor :)

Har även Älgstek i ugnen, är sjukt varmt i köket så jag kände att jag behöver en paus därifrån.

Känner att jag faktiskt saknat att vara "hemmafru" lite. Skönt att ha kontroll över hemmet igen. Även om det inte är på heltid, så blir det mer än dom 2 veckorna som varit ;)


Ellenor är ju typ sötast i världen. Men Ack så gnällig!! Att barn har härliga perioder emellanåt :P

Men hon är ju så liten fortfarande så det kan inte vara lätt alla gånger..

Däremot så gick det super bra att lämna alfred på förskolan. Han var så söt och stod och vinkade i fönstret då vi skulle fara. Jag som pratade med A vart ju kvar där utanför en stund, men han stod där och vinkade tills jag gick haha :) Godingen!


Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards