Alla inlägg den 22 december 2011

Av Angelika - 22 december 2011 20:45

God Jul Önskar Familjen Annorlunda ;)

 

 

   

    

   

Av Angelika - 22 december 2011 08:53


Förstår ni att det är 2 Dagar kvar till Julafton? Det gör inte jag...

Men det ska bli mysigt och riktigt kul, längtar som ett litet barn.

Att se när ens barn öppnar sina Julklappar, och att få se lyckan i deras ögon är magisk! Tänk att man inte bryr sig om att få Julklappar längre, inte sedan man fick barn. Nu är der deras tur att vara i Centrum :) Och sen kommer det vara deras barn som är i centrum osv osv.. hihi... Jag längtar efter Julmaten, Mmmmmm =))



Hade sjukt svårt att somna igår. Såg massa hemska bilder på aftonbladet o facebook. Djur som blivit dödsmisshandlade, barn som far illa, våld hit och våld dit. Jag som verkligen INTE ska se eller läsa om sånt hittade ju såklar en massa skriverier om Sjuka saker. Usch, får så ont i hjärtat. Djur som är så fina (jag är t.o.m hundrädd)).. Hur kan man tortera en liten hundvalp så den i stort sett är död för att sen återuppliva den för att sen fortsätta tortyren? Nej fy fan! Killen fick 1 år och 3 månader i fängelsestraff.. LÄS HÄR men är man känslig som jag så ska man nog låta bli.. :(

Vila i frid lilla Sheva..

 

Ta hand om varann!

Älska dom som förtjänar det och skit i alla andra.

Av Angelika - 22 december 2011 08:51

Optimisten - ser ljuset i tunneln.
Pessimisten - ser mörkret i tunneln.
Realisten - ser tåget i tunneln.
Lokföraren .... ser tre idioter på spåret

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards