Alla inlägg den 9 december 2011

Av Angelika - 9 december 2011 20:30


Vem bryr sig om lite glitter och glamour så länge man har Kärlek? :)

Av Angelika - 9 december 2011 20:14

Även den här dagen har flygit iväg i en alldeles för hög fart..


Alfred har varit ute och lekt i snön ensammen, så då kan ni tänka er hur mycket han gillar att snön anlänt :)

Jag gav lunch åt ellenor och hann sen göra lunch till mig och alfred, och just som den var färdig kom han in och var hungrig.. Stora killen mammas! (som ibland är som en bebis, hehe)


Efter lunch så snörde jag ihop 4 små kladdkakor.. Som jag dekorerade med söta små hjärtan..  


Vart nämligen lite bebis sugen (hehehe) så tog med mig barnen och gick över till Malin för att få snusa bebis (dock så sov Nora hela våran vistelse där, men fick ju titta iallafall). Och ville inte komma tomhänt i och med att jag inte hunnit/haft möjlighet att köpa nå söta bebis-välkommen-till-världen kläder/present.. Så man tager vad man haver ;) Dock så behöll jag ena formen med kladdkaka, som tyvärr inte vart så jäkla kladdig. Hade satt plåten snett i ugnen, så halva var mer gräddad än andra halvan, hihi.. Men den var god iallafall, -jag och alfred har mumsat i oss den till Bolibompan och fredagsmyset! ;-)


Efter en underbar middag här hemma med man och barn så har jag och barnen badat badkar tillsammans. Ja vi rymms faktiskt allihopa utan problem, super skoj var det. och jag måste börja bada badkar mer tror jag. Blir mest bastu nuförtiden. Men det var riktigt avslappnande att ligga i badet.. När ellenor hade  hoppat ur badet så tvättade alfred mina ben med en tvättsvamp, t.om det kändes Lyxigt! :) Så skönt att jag höll på att somna. Synd bara att vattnet kallnar så fort :(



Ikväll tror jag det blir lite Mw3. Snart 2 veckor sedan jag hade på min Xbox!! Hört Ryckten om att jag saknas på Liven ;)

Blir då en Kall Öl nu och kanske lite mys med mannen först! Ha en bra Fredagskväll :-)

Av Angelika - 9 december 2011 10:09

Man vill bara lägga sig bredvid och somna till hennes snossiga andetag.. Lillhjärtat vårat :-)

 

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards