Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Angelika - 8 maj 2011 20:24

Våran dator är caput, trasig, finito. Kalla det vad ni vill, men död är den då!

Alfred kom in i tv rummet i förrgår (eller när det nu var??!) på morgonen och sa att datorn där inne inte funkar, och eftersom att min gamla dator stod på golvet och inte var i kopplad så var min första tänke att det var den han menade, så klart. så jag sa bara, nej den är inte ikopplad, så det är därför.. Gick någon timma och sen då jag gick och skulle slå igång våran dator.... STENDÖD! Så hur han lyckats sätta sönder den vette gudarna, men var kamera sladdar instoppat lite här och där, så förmodligen har han lyckats trycka sönder startknappen lr nånting liknande med sladdarna :(

Datorn är förövrigt ny, köpte den för inte så många månader sen. Så extra mycket SUCK.. Tur min gamla dator finns.. Men ändå.. suck...

Den här datorn är färdig för skroten nästan, seg och slår av mitt i allt.. Så kommer inte bli många blogginlägg här innan andra datorn är fixad.. Blir crazy på denna!!


Då vet ni det..

Av Angelika - 8 maj 2011 20:13

Som förövrigt blir 4 månader ung idag!


(hon ser när pappa och storebror vincent spelar fotboll)


 

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards