Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Angelika - 26 maj 2011 20:10

Oj, det är snart Juni månad. Och sommarvärmen borde ju vara här, eller iaf inte så super långt borta iaf?! Men just idag har den då gömt sig väldigt bra...

Vi har spenderat dagen i BLÅSIGA luleå. Jäkla vad där alltid blåser!


Robert var in i en bastuaffär och handlade lite kul till bastun..

Varit på K-rauta (som inte heter det nå mer) och köpt ny gas till grillen och kolsyrepatron till läskmaskinen, den har varit tom i säkert 1 år. Men nu ska den få liv igen :)


Varit på ÖB och köpt tavellist så jag äntligen får sätta upp lite ljus på Altanen (har en egen ide i skallen), ville ha svart list, men det verkar inte säljas mer?!

För när jag skulle köpa sist så fanns det bara vit så då struntade jag i det.

Men nu fick jag snällt ge med mig, det blir nog bra.. :)

Fick med oss lite annat kul också..


Varit på IcaMaxi och handlat mat/grejer för nästan 2000kr, men det var det värt.

Nu finns här både smått och gott ;)


Var på Barnenshus och bytte en present som alfred fick igår av lina, markus o leo.

Han hade just det legot, så nu bytte han till ett annat! :)

Avslutade luleå turen med att beställa kinamat, sååååå Gott!!


Nu sitter jag här, har just sprättat en kall norrlands

 och ska bara njuta av att vi gjort så fina fynd idag! :)

Hade tänkt på lite klädaffärer också, men med 2 ungar tar allt sin tid. Så innan vi var hemma var kl 17:30. Så dagen bokstavligen flög iväg!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards