Alla inlägg under mars 2012

Av Angelika - 17 mars 2012 19:40

Vi har haft en hel skön dag idag. Varit med barnen och mamma ut på en promenad, en bit ut på isen.

vilket väder det var tidigare idag! Då vi kom hem satte vi oss på baksidan och skulle njuta av solen och en kopp kaffe, men då försvann solen. Så klart :P

Min fina bror Lenny har varit hit idag, kul att ses då det blivit alldeles för sällan.

Sen var morbror Ingvar också hit på en kaffe läcka.

Dagen har gått fort och det gör väl det i bra sällskap? :)

Bjöd på potatis och panerad rödspätta. Stekte fisken i ugnen och då blev dom lite hårda tyvärr. :(

Nåja, mättade gjorde det iallafall :) Man ska int gnälla över lite spilld mjölk (fisk)


Träningen igår gjorde susen för mina vader. Dom är inte lika spända och gör definitivt inte lika ont längre. skönast! Tror man åker in och kör lite mage, ben och kondition i morgon! :)

 

Sedär en liten update blev det ikväll igen.

Prioriterar bort datorn då mamma är här, är roligare att umgås med henne ;)

Natti natt..

Av Angelika - 16 mars 2012 21:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 16 mars 2012 08:50

God morgon.

Fredag idag, så skönt med helg. Fast samtidigt trist då älsklingen jobbar 36 timmars helgen :(

Barnen är busiga som vanligt och ellenor har börjat klättra upp på vardagsrumms bordet. Så nu får man ha hjärtat i halsgropen åter igen... Hoppas hon kommer över den dumheten fort! :)

Ska åka och träna idag, men när vet jag inte riktigt. Har sån träningsvärk i vaderna fortfarande så är näst intill svårt att gå haha. Nåja, träna bort träningsvärken är det bästa :)

Är sugen på att grilla lite korv ute idag. Är ju tok varmt ute redan.. Kanske kanske :)



Av Angelika - 15 mars 2012 20:38

Aaaah, den bastun satt där den skulle. Känner mig som en Ny människa! :)

Laxen och potatisen smakade gudomligt gott.

Alfred åt ris till laxen och han åt upp näst intill allt. Så roligt att se..


I morgon kommer min fina älskade lilla Mamma hit.

-Och stannar över hela helgen, det ser jag verkligen fram emot! :)

Eller vi ser fram emot det. Skönt med övernattningsbesök då R jobbar natt.

Slipper jag höra på allt knakande och tro det är en inbrottstjuv ;) hihi

Just ja!! Alfred måste få träna på att åka skidor i helgen, nästa vecka är det ju lilla vasaloppet :-)


Nu säger jag godnatt! Ta hand om varann /A

Av Angelika - 15 mars 2012 16:17

Alfred och robert är i piteå och shoppar lite mat och saker.

Jag och ellenor har varit på en promenad ner till hamnen, tänkte först gå en runda ut på isen. Men ångrade mig.

Gick en vända runt byn istället. Sen hem och lämna vagnen, för att sen gå över till grannen en sväng.

Fick hålla och mysa med söta lilla Nora som är en 3 månaders bebis, så jäkla go! :)

Ellenor goade henne och strök försiktigt på lilla huvudet hennes.. Sen att ellenor ska röra i varje sak som hon kommer åt är en annan historia ;)


Ska börja med middagen nu. Slog nyss igång ugnen, så när den är varm åker laxen in.

Ska koka potatis och göra en sås också. gotti gott gott..

Har även hunnit med en luleå resa med anneli idag. Men det berättar jag kanske om en annan dag :)


Av Angelika - 14 mars 2012 20:03

Hejja Luleå!!    

Ser Hockey, Delar en 2.8a med älsklingen och äter torkat älgkött som vi fick av hans föräldrar idag. nomnom!!



Update kl 21:37. hockeyn gick åt helvete! Aik vann med 3-2 mot luleå..

Av Angelika - 14 mars 2012 17:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 14 mars 2012 07:03

Bara lite om varför jag längtar till sommaren.



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


   


   


   


   


   


   


   


   


   


   


   


   


Frihet helt enkelt! :) 


Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards