Direktlänk till inlägg 15 december 2011

En kortis..

Av Angelika - 15 december 2011 19:58

Oj villken skön dag det varit idag. Vi har varit hemma i stort sett hela dagen, förutom då vi var i väg en kort sväng hela familjen. Vi har gjort lite blandade saker.. Städat, bakat, sett film, busat, ätit mat, fikat och bara myst på i soffan :)

Har även lekt affärskvinna och sålt lite saker på blocket, gick på några minuter bara så fick jag sålt iväg nästan allt. Kul! :) Har även pysslat med tavlor och satt in nya motiv, men hä får ni se om ni kommer förbi ;-)


Bakade Lussemuffins och dom blev super goda. Men dock PLATTA.- som vanlig då jag gör muffins! Så nu frågar jag igen, VAD GÖR JAG FÖR FEL?!? :P Dom är super fina direkt dom kommer upp, fluffiga och mastiga, men sen så pjuff så är dom små och tråkiga... :( buhuu...  


Ellenor ville aldrig sluta duscha nu ikväll innan läggdags. Som hon njuter av att bli duschad, så skönt med barn som tycker om att duscha. =) Igårkväll tog jag mig en Bastu, första på evigheter. Har inte haft orken till att sätta mig i värmen. Men igår kände jag att det var välbehövligt, och oj så härligt det var. Med fräsch mindoft i vattnet blev man som ny! =) Blir nog en bastu i morgon igen.. Och i morgon hämtar vi hem vincent!! =))

 

Nä ska göra nånting vettigt innan läggdags.. Men vad? Äta lussemuffins? :P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards