Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Vatten planing..

Av Angelika - 17 januari 2012 22:16

Vattengympan var exakt lika rolig som jag trodde. Och  precis lika jobbig som alla har sagt haha.

Jisses, efter 45 min gympa i vattnet känner jag mig 50kg lättare! Att använda hantlar under vatten var nånting nytt.

och armarna (mina stackars svaga armar) fick verkligen jobba på.. Härligt!

 

Villken lyllos jag är som har en vän som "lurar" med mig på såna här roliga äventyr :-)


Bara för att jag varit så hurtig så firade jag det med 2 mackor och ett glas citron-loka :)

Ska gå upp och läsa, sen Zooova. Kroppen mår väldigt gott just nu...


I morgon väntas åter igen en dag med No planering.. Förutom lämning och hämtning på förskolan. Villket är ett projekt i sig..

Idag fick Ellenor åka pulka och alfred åka bob. tur att det inte är så långt dit ;)

 

God natt alla mina skatter   

 
 
Lina

Lina

18 januari 2012 07:57

Fan vad kul!! Jag skulle ju egentligen gå det för att rehabilitera mitt knä. Men jag vågade fan inte :-( kan tänka mig att det är både jobbigt och kul. Fan vad jag längtar till mitt gym öppnar. Galet skoj! Och angående bilden på Alfred i tidigare inlägg är han ju en kopia av Emil. Sötunge!:-)

http://Linaoh.wordpress.com

 
Julia

Julia

18 januari 2012 09:14

Hahah, jag läste citron-vodka förs... ;P

http://www.juliasinspiration.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelika - 9 juni 2014 21:01

        Längtar du? ;)  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards