Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Angelika - 15 oktober 2010 17:39

Igår tänkte jag ta tag i min blogg en gång för alla. Men som vanligt såides jag inte, så nu ser det ut som en röra här med min minimala logga som även gör att mitt namn inte stavas rätt haha.. ;) Men ska se om jag hittar nånting att byta ut bilden mot!


Har varit till Luleå en sväng idag. Gjort lite ärenden medans robert hämtade vincent. Han var även snäll och lät mig fara själv, så det var fruktansvärt skönt! :) Har handlat bad byxor till både mig och Alfred... Vi ska på havsbadet på Söndag med några vänner, så då måste man ju ha nånting som inte klämmer sönder magen och som även täcker låren, hehe,, Blev ett par vanliga shorts, men köpte ett par som Robert sen kan använda till sommaren.. För lär nog inte bada så många fler ggr innan bebis är född :P Blev ett par söta små badbyxor till alfred också, så söta med stjärnor. Bara han kan ha dom!

Gick på Lindex och hittade ett par handskar åt alfred i längre modell! Nu är det bara vinterskor som fattas, sen är han redo för den kalla vintern :)


När vi kom hem från Luleå så dröjde det inte länge innan vi fick besök... Min Kusin Linda, och Sen min kusin erik med hans familj (som även väntar tillöking. Bf i morgon;) ) Barnen hade riktigt kul tillsammans, och jag tror Vincent har fått sin första kompis här i byn.. Skiljer bara 1 år mellan vince o emil :) Så dom kommer nog leka fler ggr.. Det kändes som att min magen var liten när man jämförde med Erikas mage, haha.. Men den är nooog stor enligt mig, men vet ju att den bara blir större och större :/ Var super kul att ses, har inte varit så ofta förut men jag hoppas det är ändring på det nu! :-D Och fina rosor fick vi också!


Stekte oss Parisare efter dom åkt hem.. Barnen åt inte så super bra, men dom fikade ju rätt mycket så det är förståeligt! Men jag och robert åt för glatta livet. Jag hade bara ätit 2 mackor på hela dagen, så jag var mer än hungrig =P


Nu kaffe och mys med barnen.. Snart anländer väl min bror Lenny! Dom ska ha bastukväll med tillbehör ikväll, så han ska sova över här... Starka grejer det där tillbehöret haha....

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards