Alla inlägg den 9 november 2010

Av Angelika - 9 november 2010 09:15

1 dag fick alfred vara på introduktion på dagis, sen blev han sjuk.. Igår vid 22-23 tiden ropade han från sitt rum "mamma kom". Så jag gick dit och då låg han och huttrade och frös.. kände på honom och han var varm som ett element, men han sa att han hade ont i magen och frös, så han fick så klart komma till våran säng och mysa med oss! Så efter Alvedon lite läsmys med pappa så somnade han om. har känt på honom i natt när jag vaknat och då har han varit i normal temp, men nu på morgonen känns han varmare igen. Så vi är så klart hemma från dagis! Men vi hinner introduktionera mera, haha snyggt ord.. Det gick bra igår då han var och dom tycker han reder sig själv så bra att det kan behövas 1 veckas intro för honom, så vi får ju se.. tycker fortfarande att det är ett toppen dagis :)


Igår la älsklingen klart golvet där uppe, vilken fart han har den karln.. Jisses, och man ser att han kan det där nu :) Så ikväll kanske det kommer bilder när vi fått ställa saker i sina behörande rum :) Bara tapetseringen kvar av vårat sovrum, sen är övervåningen i tipp topp form! Ska beställa väggmotiv idag också, igår krånglade internet så fick inte skickat efter som jag tänkt.. Oj vad nöjd Vincent kommer bli. Eller jag hoppas då det iaf! =) Vi fick även kvälls besök av min Bror Lenny igår, så han fick sig en kaffe kopp och en förkikning på hur vi fått det där uppe :) Idag borde ju förresten tapeterna komma, så det blir nog en piteå sväng sen när R slutat! Någon som vill komma och tapetsera?

 

Funderar på att baka nånting idag. Blir så rastlös av att bara gå hemma så jag blir nästan tokig! Så lite muffins och kanske nå goda rutor? :)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards