Alla inlägg den 29 november 2010

Av Angelika - 29 november 2010 09:50

Nånting som har grävit i mig i flera flera månader är en sak som jag verkligen inte kan förstå...


Hur kan en människa först sitta och snacka skit om en person, berätta hur "denne" är en manipulerande person som vet hur "denna" ska säga o bete sig för att få sin vilja igenom. Och människan nästan bokstavligen talar om för mig att, "akta dig för denne".. Sakt och gjort, jag har hållt mig undan och absolut inte velat ha nånting med personen att göra.. Men vad händer då? Jo, Personen som snackat så mycket skit går och blir vän med "denne" Varför gör man så?.. Ja vart är världen påväg?!? Inte undra på om man undrar vilka som är ens vänner egentligen??!   


Men jag är inte bitter. Mer Glad, för nu vet jag och kan bocka av, en efter en!

 

 

Har sovit som en kratta i natt. Alfred har hostat från det han la sig till det att han vaknade.. Jag har fått springa på toaletten i natt, och varit och hämtat ett glas vatten med samarin (JÄVLA halsbränna).. Idag är ingen bra dag, tur alfred är världens bästa och ger mig många söta kommentarer! :)

 

Vincent fick följa med Pappa på jobbet i morse. Villket han älskar, så det är kul för dom båda! Sen kör robert honom till skolan då han börjar kl 8.. Nu kommer vi dock få sakna vince super länge igen, dessa jäkla varannan helgs umgänge! :/

Har iaf varit en mysig helg tillsammans med dom två små.. Inte lika mycket bråk som sist, ist massa kramar o goar! Synd bara att älsklo jobbade, annars hade vi kunnat åka och hälsa på den nya kompisen som han skaffat här, men som han dock bara träffat en gång :-S Alltid fullt upp då vincent är här, man hinner ju inte med tyvärr...

 

Nu frukost, har skjutit upp det så jäkla länge nu, börjar bli skakig!

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards