Alla inlägg den 30 november 2010

Av Angelika - 30 november 2010 14:02

Kommer mitt Stora (äldre) hjärta hem.. =))

Blir Kebab i pitabröd till middag, ska bli såå gott.. Vi brukar fylla dom med fetaost, dressing och en massa annat gotta!! Längtar redan haha..


Insåg här förut att shit, så känslomässigt laddad man är konstant som gravid.. och speciellt nu på slutet.. Reagerar på allting, vill få ut allting som jag tänker på (fast det är en sak man alltid borde göra), dela med sig av tankar o känslor. Ja, som jag just precis nu gör.. Mår så mycket bättre inombords när jag fått dela med mig av alla känslor och allt som händer kring mig just just nu. Även om ingen egentligen bryr sig eller läser. För det är just att bara kunna lätta på sitt hjärta som är skönt.. Visst jag pratar med Robert om allting, han kramar mig då jag är ledsen osv. Men då inte han är hemma, och det har han varit väldigt lite senaste veckan. Då har det varit fruktansvärt skönt att blogga! :)

Tack för att du finns bloggen!

Av Angelika - 30 november 2010 10:36

Snygging efter bastun igår-kväll.. Tuppkam ville han ha då ;)


    

Av Angelika - 30 november 2010 09:43

Brr, åter igen är det kallare än 20 minus.. Nästan -22 :/

Friskluft behöver man dagligen, men har blivit skit lite sånt på senaste pga det kalla som är utanför dörren... Men är glad att vi hann vara ute och busa i helgen då det hade blivit 10 grader varmare :)

Alfred är hemma från dagis och var det igår också. Han hostar och är förkyld!

Nätterna igenom hostar han, och på dagis säger dom att han inte är den enda..

Själv är man också små förkyld, kan inte riktigt greppa hur jag mår just nu. Men igår kan man säga att jag hade en köttbulle fastnad i halsen, lät och kändes då så. Täpp i näsan, men det kan bero på graviditeten också.. Har jätte svårt att andas, är såå tungandad.. Robert är då förkyld, snorar och hostar. Men duktiga han jobbar på ändå :) Sista dagen idag på extrajobbandet, sen får vi ha honom hemma 3 dagar! (börjar fredag kväll) :) Så tapetsering står på schema, och en Ikea runda..



Mamma åkte tillbaka till "verkligheten" igår. Dvs för att åter igen börja jobba, som är ett ont måste för tillfället..

Mormor ska få resa vidare, vidare till den "andra" sidan. Så när som helst tar hon sina sista andetag. Känns tung och orättvist! Men thats life.. Men man vill alltid få ha kvar dom en stund till i sitt liv.. Minnena kommer alltid finnas kvar och det känns skönt att det är fina minnen av en pigg och go mormor ist för en mormor som är sängliggandes utan minne och rörelseförmåga..    Älskar dig mormor!

 

Nu fortsätta dricka mitt varma Te och krypa ner bredvid alfred i soffan och se disney Dags! :)

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards