Alla inlägg den 2 november 2011

Av Angelika - 2 november 2011 21:57

Idag har det varit slöaste dagen ever! Det enda "nyttiga" jag gjort vad då jag var ute med barnen och gungade. Och det säger väl allt? Tvätta, diska, laga mat mm hör ju till vardagen..

 

Ingen träning for jag på heller. Värkande mage och en trött skalle var orsaken. . . .

Nya tag i morgon, måste gå och sova nu så jag är pigg. Får ett extra barn i morgon då vincents kompis william kommer från morgon sidan. Kul som attans för vincent att ha någon att leka med. han var till honom en sväng i dag och kul hade dom haft! :)


Bjuder på en (3) bild på Våra Fina Barn.


              

Trötta små gobarn innan läggdags igårkväll.

Av Angelika - 2 november 2011 09:31

Igår fick min fina Kusin Martina och hennes christer äntligen sin efterlängtade bebis. En prins på 3615 g och 53 cm.

Så himla söt! Vad lilleman ska heta har dom inte berättat ännu ;-) STORT GRATTIS!!

Bra jobbat Marte   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards