Alla inlägg den 29 november 2011

Av Angelika - 29 november 2011 22:17

Idag kom jag hem just före kl 17..

Då blev jag överraskad med dukat bord med massa ljus och med underbart god mat!

Älsklingen hade gjort tandorikyckling m ris, mmmmmm.. Och sötsur-sås hade han köpt, jag som älskar sötsur-sås!

Herregud så bortskämd jag kände mig ;) Och så fick jag pussa och kramas med min underbara familj som jag saknat heeela dagen! hihi   


-Efter middagen så tog jag och alfred fram lite pyssel. Hade köpt nytt lim, lite hjärtan och snöflingor. Sen så snodde jag ett tips av anneli, och det var att ta lite av varje som man har hemma, haha ;P

Så alfred limmade och satte lite smått och gott på ett större Papper..


Här är Resultatet :)

     

Alfred fick "Pimpa" bilar. Snyggt blev det :)


   

  Ser ni Tomten med dom rosiga kinderna? :))

Allt från kalsonger till Jultomte har han knåpat ihop.. Barn hade gode härlig fantasi. Själv gjorde jag en Julgran som jag är mäkta nöjd med, hehehe..


-Efter pyssel så var det Bolibompa dags. Så då passade jag på fixa gardinerna i köket och vardagsrummet (med min älsklings hjälp) Blev inte så nöjd. tyckte nästan dom gardinerna som satt uppe var finare haha.. Nåja, snart får vi plocka ner dom igen ;)


-Efter bolibompa och efter att barnen var lagda så satte jag igågn projekt; Baka lussekatter.

Så sagt och gjort. Blev några plåtar och nu finns det massa mumsiga lussekatter i frysen :))


 


Nu ska jag inte göra ett smack till idag!

Dricka ett glas julmust och mumsa på en lussekatt :)


Lägger in bilder på köksbordet först. Jag tycker blir så fint med julduk och jul ljus :)


   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards