Alla inlägg den 3 november 2011

Av Angelika - 3 november 2011 17:03

 
Av Angelika - 3 november 2011 10:05

Sådär då var william här och dom Alla 3 leker för fullt.

Kul när alfred får vara med! Han leker gärna med äldre barn. .

Drack en kopp kaffe med W;s pappa innan han for vidare, och nu sitter jag och funderar på vad man ska hitta på till lunch?

Plättar eller kanske våfflor?! Det tråkiga (för mig) är att vi inte har någon grädde. Pojkarna blir säkert glada om dom får glass, men jag anser att mat och glass inte hör ihop! :P (kärring) haha..

Hä blir nog gode bra iallafall!



Igårkväll efter 21 tiden så skrek, tjööt och lät det allmänt otrevligt här ute på Gatan. Slog av ljudet på teven och lyssnade med utdraget öra. Tänkte i min vildaste fantasi att det var ny grannen som misshandlade sin fru och att hon försökte springa ifrån honom. Efter många skrik och Yl så slutade det, och övergick till att 2 karlar pratade. Så då tänkte jag inte mer på det, verkade ju inte ha varit nån större fara med vad det än var...

Men nu i morse fick jag veta vad som hände. . . .

 

Citerar från grannens inlägg:


"Det var tänkt som en lugn kvällspromenad runt vårat lilla kvarter, men så kom grannens hund ut på gatan, lös, ensam och flög på våran hund och bet fast!!! Jag försökte sparka, slå, skrika, allt för att den skulle släppa Demon... Hoppades tillslut nån skulle höra och hjälpa mig, tillslut kom ägaren ut och då svartnar det för ögonen och höll på tuppa av.. Chocken och tårarna kom... Inte ultimata upplevelsen när man är höggravid... Suck..."

 

Usch så obehagligt. Jag som är TOKIGT HUNDRÄDD!

Tur att grannen som ägde den lösspringande hunden kom ut och agerade.

Inte kul att vara höggravid (v38) och avbryta en hundattack.. Tur allting slutade Gott iallafall! :-)


Nu ska min älskade dotter äta gröt (just vaknat) och sen ska jag styra upp den där jäkla lunchen till grabbarna :-)

Av Angelika - 3 november 2011 09:30

snaaaart släpps detta underbara spel. Som vi väntat!!


 

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards