Alla inlägg den 20 november 2011

Av Angelika - 20 november 2011 15:59

Jag gillar Söndagar. Dom är slöa, mysiga och familjen umgås (oftast).

Pojkarna sov till 8:30 i morse! Det har då inte hänt på evigheters evighet..

Dock så vaknade ellenor före kl 7 så fick änd å stiga upp, men bättre det än kl 5-6 :)


Idag har vi spelat spel.. memory, 4-irad, pussel.. Fikat pepparkakor och choklad bollar..

Ja en bra dag har det varit helt enkelt.. :) Har fått vara lite arg en stund från morgon sidan då alfred och vince lekte lite väl högljutt, R som jobbat natt tyckte jag kunde få sova längre än till kl 10. :P På deras rum får dom stojja och skrika hur mycket dom vill, men kanske inte just utanför våran sovrumsdörr... hehe


Som sagt, pizza på g. ska strax snöra in den i ugnen, men kändes lite för tidigt före kl 16..

Vincent åker med pappisen till sin mamma ikväll. Skit tråkigt! Helgen har gått på tok för fort.. :(

 

I morgon börjar vägen mot mitt nya liv. hihihi.....

R ska vara med barnen hemma i 2-3 veckor, så nu ska han få känna på hur det är ;)

Av Angelika - 20 november 2011 15:45

-På väg in i ugnen...


 

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards