Alla inlägg den 26 november 2011

Av Angelika - 26 november 2011 17:30

Loppisen gick ju sisådär. Men gick ju pluss iallafall :P


Har nyss avnjutit middagen som jag lagat åt oss. Lax, potatis och hemmagjord-skarpsås.. Mumms var det!

Har haft barnens farbror lasse på middag också. R och L ska dricka lite ikväll ;)

Själv så ska jag dra mig mot Anneli på en stund för lite lördagsmys med alkoholhaltiga drycker... mohahaha.. =))

Anneli som förövrigt är en riktig Guldstjärna som ställt upp och kört mig flera mornar förra veckan! TACK

Ha en bra Lördag!

Av Angelika - 26 november 2011 08:05

God morgon God morgon!

kl 6 Ville gumman stiga upp idag. Grabbarna steg upp vid kl 7, så det är full rulle redan :-)

Idag är det Marknad och Loppis som gäller. Blir att åka dit tidigare så jag hinner ställa i ordning bord mm..

Ska bli skoj, första marknaden sen vi flyttat hit :)


Igår hade vi en shoppingdag kan man säga.

For till Luleå kring kl 12. Hämtade vincent från Skolan och sen brummade vi till Storheden.

Vi shoppade allt från mat till vindrutetorkare :P

Träffade även Brorsan och hans tjej, så vi strålade samman en stund där =)

Att gå i flera affärer med 3 barn och på en löningshelg nära Jul är en chansning. Men det gick över förväntan bra :)

Men nog var dom less i slutet och ville Hem.. hehe


Pyntade efter att vi kommit hem och hade ätit middag.. Har gardinerna kvar och sen ljusstakarna.. Barnen fick sätta dom flesta tomtarna och snögubbarna på deras rum, villket dom tyckte var toppen! :)

När barnen lagt sig så fixade jag och älsklingen loppisakerna, prismärkte dom, kollade skick osv.

Sen satte vi upp 2 tavellister..

Helt färdiga var vi då vi äntligen fick sätta oss efter en lång dag :)

 

Nu ska lillan få sova en stund.

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards