Alla inlägg den 13 november 2011

Av Angelika - 13 november 2011 13:44

Grattis Alla Pappor på eran Dag! :)


Igår så hade vi Älskade Lina och hennes leo och edvin här. Alltid lika kul och mysigt!

Barnen lekte, kanske man kan säga att dom lekte"maskerad"?! ;) och hade nog det fruktansvärt roligt, var nog värre för oss ;) haha.

Ellenor och edvin skötte sig lika bra som vanligt, och jag tror dom kommer bli ett fint kompis par dom också så småningom :)


Mamma kom hit igår också, så jag hade flera middagsgäster. Kul kul =)

Skulle egentligen hänga med mamma på galejj igår, men jag har ångrat mig för några dagar sedan. Var revy, mat och pubkväll på Royal (folketshus här i rosvik). Och det hade varit super kul, så ångrar mig lite att jag inte for. Men det hade varit så besvärligt i morse att stiga upp med dom små om man dansat halva natten, hehe ;P

Älskade mammisen blir här i natt också, så jag slipper vara ensammen hela helgen. Uppskattat som tusan :) Ikväll ska vi åka och tända ljus på mormor o morfars grav   

som jag saknar den kvinnan...(!!)

 

Strax åka iväg och köpa ingredienser så älsklingen får sig en farsdagstårta när han kommer hem.

Våran Fina älskade Robert..   

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Skapa flashcards