Alla inlägg den 15 november 2011

Av Angelika - 15 november 2011 21:29

Kommit hem från prommisen för ett tag sedan. Kändes varmare idag då jag tagit på mig extremt mycket kläder ;)


Idag fick vi härligt besök bestående av Ibis, Ronnie och Neo. Vi surrade bort flera timmar och fikade.

Barnen lekte med varann så gott det gick :)

Upptäckte med min fasa efter att dom farit att Hela övervåningen var nedkladdad med både tusch och krit kladd på väggar, golv och dörrar. Samt möbler :/

Det mesta gick att sudda bort, men endel var ritat med tusch och det var värre med det.

Barn är barn, inget att göra åt nu...

 

Är trött och seg i hela kroppen. Ska dricka lite te och spela några matcher..

Så är planen just nu iallafall :)

 

 

Av Angelika - 15 november 2011 12:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelika - 15 november 2011 11:10

Ska börja inlägget med att be er byta lösenord om ni har möjlighet.

Överallt - Fb, Hotmail, bloggen mm.

Blev nämligen hackad natten till igår. Fick sms om att nånting skumt pågick på min mail. Och sen märkte jag att min Fb var hackad och mailen då också så klart :/ Det Löste sig som tur var för jag har en massa säkerhets skydd som gör att jag "lätt" får tillbaka om någon försöker ta över. Men iallafall, någon har varit in på både min Fb och mail, känns sisådär :(

Så byt lösen så ofta ni kan höll jag på att säga. . . .

 

Helgen + Måndag var helt underbar, var så kul att ha mammsen här :)

Älsklingen blev så nöjd då han kom hem i söndags och fick farsdags smörgåstårta och en farsdagstårta :)

Så det har vi mumsat på från och till sen i söndags...

Alfred hade även ritat en fin teckning till sin fina pappa   


Annars så har vi varit på graven och tänt lycktor på olika fina människors gravar.

Jag och mammis passade på att äta på restaurang igår innan vi for hem från gravbesöket.

Blev så lyxigt som Palt ;) Men blev så sugen då jag såg att dom hade det, hehe..

Jag och älsklingen var på banken igår och fixade, och då var det så passande att mamma var här och kunde vara med barnen. Ibland ska man ha tur ;)


Igår på kvällen så var det träning. Var riktigt slö och kände i vanlig ordning inte alls för att fara.. Men med några övertalningar från mig själv så for jag.. Väl där INSTÄLLT!!! - igen. . . . suck......

Men då hade jag anneli i tanken som hade skickat tidigare om jag ville komma och promenera, så sagt och gjort for JAG och mötte upp henne.. Erica var också sugen på en prommis så vi mötte upp henne 1 timma senare. Så det blev näst intill 2 timmars promenad, så härligt! Det behövde jag... Men benen var som bly på slutet, vet inte om det var kylan eller att dom bara blev helt utmattade? :P Idag är jag öm i benen och det kan nog klassas som träningsvärk. . .

Ikväll blir det en runda till med brudarna!


Nu blir det att äta lunch - middags rester från igår. Spagetti m baconsås...

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards