Alla inlägg den 7 oktober 2011

HM

Av Angelika - 7 oktober 2011 15:19

Just ja.. Någon som vill betala kläderna som jag beställde från HM igår? Var i val och kval om jag skulle beställa, har velat i flera dagar. Så igår mitt i allt, "tack för din beställning" hihi..

Jag ser fram emot det kommande paketet!

Av Angelika - 7 oktober 2011 14:49

Ohh du härliga fredag. Nu är det 2 dagar i rad då man får unna sig nånting gott, *hä hä hä*


Fick sovmorgon i morse. Så skönt och så välbehövligt efter i natt.

Fick inte sova förens vid kl 02, ellenor har levt rövare. Vägrat ha tutten i munnen, spottat ut den, kastat bort den och ignorerat den. Antar att det är dom där förbaskade tänderna som stör. Så ja det var skönt med sovmorgon, xtra skönt i-och-med att hon gjorde morgon 5:30. hehe


Igår så ringde jag och bokade tid hos frissan åt vincent.

Hans hår såg, rent utsagt Förjävligt ut. Så jag sa åt robert att om inte han klippt sig då han kommer hit, då bokar jag in en tid åt honom. Så sagt och gjort! Och om han blev snygg!? SKIT SNYGG!

Nu är han både tuff och jätte fin i håret, han var så nöjd efteråt. Han sa då vi gick hem därifrån att "-dit vill jag igen".

Jag som var sååå nervös inför klippningen, för han har total vägrat då vi velat klippa honom själva, så jag var super nervig att han inte skulle bli nöjd, och bli arg!

Men han skrattade och var glad under hela klippningen och sa flera ggr att "jaaa sådär vill jag ha, snyggt" osv :-)

Jag var i lyckorus då jag betalade! hihi.

Tänk så nöjd man kan bli över småsaker...

 

Strax, eller vid kl 17 ska vi bege oss till familjen Åström/karbin för fredagsmys tillsammans. Barnen som är i samma åldrar kommer nog vara nöjdast. Massa gotta och bus, kan det bli bättre? ;)


Just nu: Pojkarna ser film och ellenor sover. Sen måste vi äta nånting "lätt". Vi åt hamburgare vid 13 tiden, så ingen är nog speciellt hungrig. Jag tar mig en shake så får robert kirra mat åt resten :P

Av Angelika - 7 oktober 2011 12:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards