Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Angelika - 29 oktober 2011 22:28

Vi har bakat i Massor!! Klådda så det räcker och blir över en stund, så nu slipper vi svälta ;)

Alfred var så nöjd över att få äta "mormor bröd" igen. :-)

Först bakade jag och lenny det vi skulle ha, blev en jäkla massa! Sen bakade Mamma och Johan, jag hjälpte till så det skulle gå fortare. Mamma var en hejjare på att grädda så hon fick styra med gräddandet, gick som på räls  och vi var fort färdiga, snabbare än väntat! :-) och så gick det fort i och med att mamma var ute redan vid kl 7 och gjorde degen färdig (tusen tack för allt). Men oj så trött man blir av att stå i en varm bagarstuga och baka i flera timmar.

Kom hem vid 17 tiden, och då kände jag av hur trött jag egentligen var.

Vi fick Kaffe besök av Hanna och Lasse då också, så piggnade till en smula :-)


      (bilderna har johan tagit)


Ellenor har blivit tokförkyld sen vi kom hem. Så nu har Alfred tyvärr smittat henne..

Hon fick kräkas upp en massa slem då hon hostade, och då låg hon även och sov. Så var bara att ta ner henne.. Och det kom upp lite mer slem sen också då hon hostade, så det var nog skönt.. Fick henne nyss att somna om, men med en täppt näsa är det inte så lätt. Spec inte då man vill ha tutten i munnen.. Nåja, nu sover hon gott iallafall efter en uppspjärnad säng, alvedon och massa Kärlek!


Nu ska jag strax krypa ner i sängen och sooova.

Men måste vara vaken en liiten stund till. -och ha lite egentid, bara vara angelika :-)

I morgon väntas shopping, kalas och annat skoj....

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards