Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Angelika - 20 oktober 2011 20:51

Bakade Kladdmuffins idag, eller Chokladmuffins som det heter.




  Istället för att smälta chokladen, så hackade jag den  lite innan jag rörde ner den i smeten.

 

 

  

Orkade inte sätta till dom finare.

Men med en klick grädde eller varför inte Glass till så blir detta en ljuvlig mumsbit till Kaffet.

(borrgubbarna vart super glada då dom fick smaka)

 

Dock så tycker jag att mina muffins alltid sjunker efter dom kommit ut ur ungen. VAD beror det på?

Av Angelika - 20 oktober 2011 20:41

Idag har jag och barnen bara hållit oss hemma.

Förutom en sväng runt kvarteret som vi tog för det fina vädrets skull...


Vi har varit ute och sett när dom borrar, bjudit borrgubbarna på kladdmuffins, hoppat hoppmatta, och bara suttit ute och njutit av solen. (dock så störde oljudet den sköna tillvaron en smula, hehe). . . R jobbar em idag o i morgon, sen tar han helg!

Och i morgon kommer go vincent hem, vi längtar!

Ska bli kul att se om håret växt nånting haha.


   

Sist såg han ju ut såhär efter våran lilla utflykt till frissan. 



Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards