Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Angelika - 19 oktober 2011 21:24

 

Kräftan
(21/6 - 22/7)

Veckan ser ut att bjuda på en
berg-och-dalbana av känslor.

Ena dagen är allting toppen och nästa dag känns det
mest tungt och tråkigt.

Det här kan fresta på dina nära och käras tålamod – de
vet helt enkelt inte på vilket humör du är på en viss dag. Försök att inte skapa
dig några ovänner på dina mindre bra dagar så kommer allt att lösa sig.

Av Angelika - 19 oktober 2011 17:06

Jag är riktigt hängig idag.

Febern smög sig på igår kväll. Har känt av den från och till hela dagen.

Halsen gör ont och jag hostar så jag nästan får kräkas ibland.. Jäkla skit förkylning!

Har iaf tagit mig ut på en kort prommis innan jag hämtade Alfred på Förskolan.

Var skönt och vädret var ju på topp, så piggade upp en aning.

Men frossan infann sig rätt fort sen. . . . .  Men jag är int bitter.. hehe

 

Hade morbor Ingvar på kaffe och pepparkaksfika tidigare.

kul att få lite besök mitt i veckan. Även om han halvt skrämde ihjäl mig, då han knackade på fönstret då jag satt med barnen och åt mellis    hihi

 

I Love

    


    

 

Av Angelika - 19 oktober 2011 16:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


En blogg som mina nära och kära får ta del av. . .

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Fråga gärna!

1 besvarad fråga

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder Rosvik

Ellenor

      Lilla Prinsessan våran   

Alfred

   Våran lilla prins..   

  

Vincent

     Mitt Bonusbarn.
Och våran största prins..   

  

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards